قیمت خودرو امروز ۹ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو امروز، شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳، کار خود را در ثبات آغاز کرد. طوری که تمامی محصولات داخلی و مونتاژی با حفظ تعادل به کار خود ادامه دادند.

به گزارش تامین یاران، قیمت خودرو امروز، شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳، در تمامی محصولات نسبت به روزهای گذشته تغییری پیدا نکرد و بازار در حالت ثابت باقی ماند. همچنین نرخ ارز به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو تاثیری در آن نداشته است.

با توجه به قیمت‌های وبسایت ایران جیب، تمامی محصولات داخلی و مونتاژی ثابت گزارش می‌شوند.

قیمت خودرو‌های داخلی

بازار خودرو‌های داخلی صبح امروز کار خود بدون تغییرآغاز کردند.

سورن پلاس دوگانه‌سوز و دنا پلاس توربو ۶ سرعته از محصولات خوب ایران خودرو، هرکدام با قیمت ثابت ۷۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۹۴۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

پژو پارس TU5 و پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما از محصولات پرطرفدار این شرکت،  بدون هیچ تغییری نسبت به روز‌های گذشته به قیمت ۸۸۵ میلیون تومان و یک میلیارد و پنج میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

ساینا S اتوماتیک و کوییک GXR-L از محصولات پر فروش شرکت سایپا، با حفظ تعادل قیمت نسبت به روز گذشته با نرخ ۵۱۹ میلیون تومان و ۴۳۸ میلیون تومان ارزش گذاری شد.

شاهین اتوماتیک G از محصولات دیگر این شرکت، بدون هیچ تغییری به قیمت ۸۲۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو‌های داخلی 9 تیر 1403

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی همانند بازار خودرو‌های داخلی در صبح امروز تغییری نداشتند.

XX3 کراس (دستی) و آریزو ۶ پرو در شمار محصولات مدیران خودرو، صبح امروز هیچ تغییر قیمتی تجربه نکرده‌اند و هر کدام به ترتیب با قیمت یک میلیارد و ۷۵ میلیون تومان و یک میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

تیگو۷ پرو پرمیوم و تیگو ۸ پرو (هیبرید) از دسته محصولات جذاب و لوکس این شرکت، مانند سایرین تغییری را تجربه نکرده‌اند. و هر کدام با قیمت دو میلیارد و ۳۰ میلیون تومان و سه میلیارد تومان به فروش می‌رسند.

جک S5 و کی‌ام‌سی J7 در شمار برتر محصولات کرمان موتور، با حفظ ثبات نسبت به روز‌های گذشته به قیمت یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان و یک میلیارد و ۷۳۱ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) از محصولات جذاب مونتاژی شرکت بهمن موتور، بدون تغییر باقی مانده است که به نرخ دو میلیارد و۵۲۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

منبع: تجارت نیوز

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.