مسوولان فرصت خدمتگزاری به مردم را از دست ندهند

امام جمعه سراب گفت: مسوولان و مدیران توفیق فرصت خدمت به مردم را ارج نهند و با عملکرد و فعالیت خود گره گشای مسائل و مشکلات مردم باشند.

به گزارش تامین یاران به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبراکرمی امام جمعه سراب ظهر جمعه در خطبه های نمازجمعه این شهر با گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌ها افزود: تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و انعکاس خدمات انجام یافته و پیشرفت‌های کشور از مهمترین رسالت‌های روابط عمومی ها است و باید ادارات و سازمانهای دولتی به تقویت روابط عمومی‌ها بپردازند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سراب از مساجد و مدارس و دانشگاه‌ها دعوت کرد تا نسبت به برگزاری آئین‌های گرامیداشت ولادت امام رئوف و مهربانی حضرت رضا علیه السلام اهتمام داشته باشند.

امام جمعه سراب به موضوع رفع سد معبر توسط شهرداری اشاره کرد و یادآور شد: مقابله با سد معبر و مزاحمت به رهگذران از وظایف ذاتی شهرداری بوده و نیاز به فرافکنی و اعلام اینکه تحت فشار سایر نهادها این کار انجام می‌شود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای قانون باید عادلانه و بدون تبعیض و گزینش باشد.

همچنین امام جمعه سراب بر حمایت خود از نظارت‌های قانونی و هدفمند دستگاه‌های دولتی تاکید کرد و ساماندهی تزریقاتی ها و رسیدگی به مجوز فعالیت آنها را از وظایف ذاتی دانشکده علوم پزشکی عنوان کرد.

حجت الاسلام اکرمی همچنین از زحمات نماینده فعلی تشکر کرد و برای نماینده منتخب آرزوی موفقیت کرد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.