کلاس های دانشگاه تهران مجازی می‌شود؟

 مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران اعلام کرد: با توجه به تعطیلی این دانشگاه به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کلاس‌های آموزشی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش تامین یاران، مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران امروز – دوشنبه – با انتشار اطلاعیه ای تصریح کرد: برای افزایش بهره‌وری استادان و دانشجویان، تمهیدات ویژه‌ای برای برگزاری همه کلاس‌های دانشگاه به صورت الکترونیکی فراهم شده است.

این مرکز در اطلاعیه خود یادآور شد: برای تسهیل کار با سامانه یادگیری الکترونیکی و بهره‌مندی از این امکانات، راهنمای ویدئویی در نظر گرفته شده است. این راهنما دربردارنده توضیحات کامل در خصوص نصب نرم‌افزارهای لازم، چگونگی ورود به سیستم یادگیری الکترونیکی، برگزاری و شرکت در کلاس آنلاین  و نیز استفاده از ویدئوی ضبط شده کلاس‌ها فراهم شده که به‌زودی در اختیار اساتید و دانشجویان قرار می گیرد.

مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: اطلاعات تکمیلی از طریق مرکز یادگیری الکترونیکی (https://utec.ut.ac.ir) یا سامانه یادگیری الکترونیکی این دانشگاه (elearn.ut.ac.ir) قابل پیگیری است.

به گزارش ایرنا، پس از ابلاغ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص تعطیلی دانشگاه‌ها تا آخر هفته جاری به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، دانشگاه‌ها تمهیدات مختلفی را برای مبارزه با این ویروس برنامه‌ریزی کردند.

تعطیلی خوابگاه‌ها و ضدعفونی کردن آنها، آموزش و توصیه‌های بهداشتی و تعطیلی دانشگاه‌ها از جمله اقدامات انجام شده دانشگاه ها در مقابله با شیوع ویروس کرونا است.

همچنین بعضی از دانشگاه‌ها آموزش غیرحضوری را در دستور کار خود قرار دادند.

 منبع: خبرگزاری ایرنا

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.