آیا خرید از فروشگاه های خارجی در ایران ممکن است؟

چکیده : امروزه خرید از فروشگاه‌های خارجی یکی از رایج‌ترین راه‌های تامین محصولات مورد نیاز است که می‌تواند دست آوردن هر کالایی را ساده سازد.

خرید یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که هر انسانی در طول زندگی خود می‌تواند انجام دهد. بر اساس تحقیقاتی که انجام‌شده‌اند، مشخص‌شده است که در زمان خرید، هورمون دوپامین در بدن ترشح می‌شود و همین امر می‌تواند به افزایش سلامتی و حس خوشحالی کمک نماید. بر همین اساس، این روزها فروشگاه‌های متعددی در سراسر دنیا به وجود آمده‌اند و کاربران وسایل موردنیاز خود را تهیه می‌کنند و حس خوبی دارند. اما با توجه به محدودیت‌هایی که در ایران وجود دارد، این سؤال پیش می‌آید که آیا امکان خرید از فروشگاه‌ های خارجی از ایران وجود دارد؟ یا خرید از کشورهای دیگر مثل خرید از دبی از ایران امکان پذیر است؟ پاسخ به این سؤال قطعاً مثبت است.

آیا می‌توانم مستقیما از ایران از امارات خرید کنم؟

امارات یکی از کشورهای حوزه خلیج‌فارس است که این روزها پیشرفت‌های زیادی داشته است و بسیاری از برندهای بزرگ دنیا، شعبه خود را در امارات به‌ویژه شهر دبی راه‌اندازی کرده‌اند. تمامی این محصولات اصل و اورجینال هستند و افراد زیادی از ایران تمایل دارند که آن‌ها را خریداری کنند. امروزه فروشگاه‌های اینترنتی بسیار زیادی برای خرید در کشور امارات وجود دارد که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به آمازون امارات ، دوبیزل ، نمشی ، شرف دیجی و غیره اشاره کرد. در گذشته، تنها راه خرید از امارات، حضور در امارات بود که این مسئله برای تمامی افراد میسر نبود. اما امروزه، برخی از شرکت‌های واسطه این شرایط را برای شما به وجود آورده‌اند که شما بتوانید خرید از امارات را از ایران تجربه کنید. برای خرید از امارات مثل خرید از آمازون امارات دیگر نیازی به حضور فیزیکی در آن کشور نیست و شما می‌توانید از ایران به‌راحتی کالای موردنیاز خود را سفارش دهید.

خرید از چین چه مزایایی دارد؟

زمانی که پای خرید از فروشگاه‌های خارجی، از ایران به میان کشیده می‌شود، یکی از کشورهایی که برای خرید به ذهن خطور پیدا می‌کند، چین است. خرید از چین مزایای زیادی را برای بسیاری از کسب‌وکارها و حتی افراد به‌صورت شخصی به همراه دارد. در گذشته، افراد زیادی برای خرید از چین به این کشور می‌رفتند، اما امروزه، با گسترش اینترنت دیگر نیازی به خرید از چین به‌صورت فیزیکی نیست. امروزه فروشگاه‌های معتبر زیادی از جمله علی اکسپرس و علی بابا در کشور چین فعالیت می‌کنند که محصولات بسیار با کیفیتی را عرضه می‌کنند. نکته‌ای که در هنگام تهیه محصول از کشور چین وجود دارد ، امکان خرید عمده از کشور چین است که خود مزیت بسیار بزرگی محسوب می‌شود. خرید از چین مزایای زیادی دارد که برخی از آن‌ها به شرح زیر هستند:

  • محصولات بسیار متنوع هستند.
  • محصولات گرید بندی دارند و با توجه به بودجه می‌توان یکی از آن‌ها را انتخاب کرد.
  • بسیاری از محصولات چینی با توجه به نیازهای کاربران ایرانی ساخته‌شده‌اند.
  • قیمت محصولات چینی در مقایسه با بسیاری از محصولات دیگر مقرون‌به‌صرفه است.

درصورتی‌که شما به یک شرکت واسطه مراجعه کنید، برای خرید از فروشگاه‌ های خارجی از ایران دیگر مشکلی نخواهید داشت و به‌راحتی می‌توانید محصولات خود را خریداری کنید.

آیا با خرید از ترکیه به اجناس با کیفیت دسترسی دارم؟

در ادامه پرداختن به موضوع خرید از فروشگاه‌ های خارجی از ایران، خرید از ترکیه در صدر توجه قرار می‌گیرد. ترکیه یکی از کشورهایی است که همواره محصولاتش به‌عنوان محصولات باکیفیت شناخته می‌شوند و طول عمر زیادی دارند. با توجه به این مسئله که این روزها رفت‌وآمد به ترکیه راحت شده است و نیازی به ویزا ندارد، خرید از ترکیه بسیار ساده شده است. اما ممکن است شما به محصولی نیاز داشته باشید که بخواهید فوراً آن را تهیه کنید و نمی‌توانید هم‌زمان به ترکیه سفر کنید. در این شرایط، با مراجعه به یک شرکت واسطه قابل‌اعتماد، می‌توانید به‌راحتی برای خرید از ترکیه اقدام کنید و به آنچه نیاز دارید دست یابید.

آیا خرید از فروشگاه های خارجی در ایران ممکن است؟

نکات مهم برای انتخاب شرکت واسطه برای خرید از فروشگاه های خارجی از ایران

بهتر است بدانید بااینکه خرید از فروشگاه‌ های خارجی از ایران، گزینه بسیار جذابی به نظر می‌رسد، اما این امر بدین معنا نیست که شما باید شگفت‌زده شده و بدون توجه به برخی از نکات این کار را انجام دهید. در ادامه، به معرفی معیارهایی می‌پردازیم که به شما کمک می‌کنند تا بتوانید بهترین شرکت را پیدا کنید.

مجوزهای رسمی

یکی از مهم‌ترین مواردی که شما در زمان انتخاب شرکت‌های واسطه باید به آن توجه داشته باشید، مجوزهایی است که این شرکت‌ها دارند. اگر آن‌ها دارای سایت هستند، شما باید به جواز اینماد توجه داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که اینماد قابل استناد است و هنوز تاریخ آن نگذشته است. هرچقدر این مجوزها به‌روزتر باشند، به همان اندازه می‌توانید اطمینان بیشتری داشته باشید که آن شرکت در یک بستر قانونی فعالیت می‌کند.

خدمات پشتیبانی

یکی دیگر از مواردی که در زمان انتخاب شرکت برای خرید از فروشگاه‌ های خارجی از ایران، باید به آن توجه داشته باشید، خدمات پشتیبانی است. شما باید به این مسئله توجه داشته باشید که آن شرکت چگونه از مشتریانش پشتیبانی می‌کند. آیا خط تلفن ثابتی وجود دارد که شما با آن تماس بگیرید؟! روش پاسخگویی به چه صورت است؟ آیا در سایت اطلاعاتی در مورد روش پاسخگویی وجود دارد؟ تمامی این موارد به شما کمک می‌کنند به این نتیجه برسید که آیا آن شرکت قابل‌اعتماد است یا نباید به آن اعتماد داشته باشید.

مطالعه نظرات دیگران

شاید مواردی که در بالا مطرح کردیم، هنوز به شما اطمینان ندهند که می‌توانید به یک شرکت واسطه برای خرید از فروشگاه‌ خارجی از ایران اطمینان داشته باشید. بهتر است بدانید منبع قابل‌اعتماد دیگری پیش روی شما قرار دارد و آن مطالعه نظرات دیگران است. برای اینکه بتوانید اطلاعات خود را در مورد یک شرکت بالا ببرید، می‌توانید به پلتفرم‌های مختلفی که وجود دارند مراجعه کنید و به این مسئله توجه داشته باشید که کسانی که از آن خرید کرده‌اند، چه مواردی را در رابطه با آن شرکت بیان می‌کنند. این نظرات قابل‌اعتماد هستند و به شما کمک می‌کنند بهترین تصمیم را بگیرید.

برای خرید از فروشگاه های خارجی از ایران به کجا مراجعه کنم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد خرید از فروشگاه‌ های خارجی از ایران، در اختیار شما قرار دهیم. شما می‌توانید از طریق یک شرکت واسطه قابل‌اعتماد، خرید از امارات، خرید از چین و خرید از ترکیه را تجربه کنید. اگر به دنبال شرکت معتبری برای خرید از فروشگاه‌ خارجی از ایران هستید، می‌توانید به شرکت افلاک مارکت مراجعه کنید. این فروشگاه اعتبار زیادی دارد و تابه‌حال توانسته است خدمات گسترده‌ای را به طیف زیادی از مشتریان ارائه دهد. این شرکت در یک بستر قانونی کار می‌کند و خدمات پشتیبانی قوی را برای مشتریانش در نظر گرفته است

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.