ساخت ۹۳۰ واحد مسکونی در سراب

فرماندار سراب گفت :این شهرستان در احداث مسکن ملی رتبه نخست استان آذربایجان شرقی را داراست و هم اکنون ۹۳۰ واحد مسکونی در این شهرستان در حال ساخت است.

به گزارش تامین یاران به نقل از خبرگزاری صداوسیمای؛ جهانی فرماندار سراب در جلسه شورای اداری سراب گفت: از ۹۳۰ واحد مسکونی ۲۸ واحد در شهر دوزدوزان به بهره برداری رسید و ۲۸۷ واحد با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است و عملیات احداث ۶۲۴ واحد نیز در مرحله تهیه نقشه واخذ پروانه از شهرداری و نظام مهندسی قرار دارد.

وی با تاکید بر لزوم مقاوم سازی مساکن روستایی در مناطق زلزله خیز شهرستان سراب گفت: تاکنون حدود ۱۴ هزار نفر از اهالی روستا‌ها از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و بازسازی مسکن استفاده کرده اند.

  رئیس دادگستری سراب نسبت به تبلیغات انتخاباتی زودهنگام برخی کاندیدا‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و طرفداران آنان هشدار داد و گفت: با کسانی که در فضای مجازی و کانال‌های اجتماعی تبلیغ و یا رقبای انتخاباتی را تخریب کنند برخورد می‌شود.

 استادی با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیدا‌ها و طرفداران آنان از پلیس فتا و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا فعالان فضای مجازی و مدیران کانال‌های اجتماعی متخلف شناسایی و رصد شده و جهت پیشگیری از تخلفات احتمالی آنان تعهدات لازم اخذ شود.

وی ادامه داد: در این راستا فضای مجازی به صورت دقیق رصد و اطلاعات لازم جمع آوری و مستندسازی خواهد شد تا در مورد افرادی که اقدام به تبلیغات زودهنگام و یا در مواردی به تخریب دیگران دست می‌زنند مطابق قانون برخورد شود.

رئیس دادگستری سراب افزود: ارائه وعده و وعید‌هایی که مغایر با مسئولیت و وظایف نمایندگان مجلس است از دیگر مسائلی است که نباید با هدف فریب افکار عمومی مطرح شود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.